De ce are nevoie profesorul de un brand personal

duminică, 11 septembrie 2016

http://www.profesorimoderni.ro/
Profesorul modern este precum un DIAMANT. Unic, stralucitor, darz si valoros. Diamantele, alaturi de alte pietre si materiale pretioase, sunt comoara fiecarei tari. Am vazut diamante faimoase, admirate si laudate de toata lumea doar pentru ca erau purtate de cine trebuie, dar am aflat ca exista si diamante minunate, de o puritate desavarsita, care, pur si simplu, stau cuminti la locul lor. Pe acestea din urma, timpurile noi le invita la o schimbare. Esti pregatita sa stralucesti?

Acum la începutul unui nou an academic, mai mult ca niciodata este oportun sa ne deschidem sufletul si să ne gândim pe termen lung la noi, cine suntem cu adevărat.

Sa ne asumam ceea ce suntem

Valorezi atât cât te apreciezi, spunea Rabelais. Nu am vrut să încep un articol citându-l pe Confucius, primul profesor particular din istorie, ci îi dedic aceste rânduri umanistului francez, cel care s-a remarcat printr-o erudiţie de o multilateralitate  unică la acea vreme. Rabelais a fost călugăr, a făcut Dreptul şi apoi a studiat şi a practicat medicina, o perioadă de timp fiind chiar medic la principalul spital din Lyon. Ceea ce ne transmite însă Rabelais este dorinţa de perfecţionare şi de asumare, de conştientizare a ei.

Aristotel era cel care spunea că profesorii sunt cei care îi învaţă pe copii arta de a trăi bine. Ori cineva care are un rol atât de important trebuie să fie conştient de condiţia sa în societate, nu? Asadar fiecare valorăm atât cât credem.

Copiii recunosc un brand înainte de a începe să citească


Dr. Allen D. Kanner, specializată în psihologia copilului, dezvăluie că toţi copiii recunosc peste 100 de branduri înainte de a împlini vârsta de 3 ani, iar până la vârsta de 10 ani, aceştia îsi amintesc aproape 400 de branduri.  

Educatorii, părinţii ştiu că un copil învaţă mai întâi simboluri, nu litere. Tot cei mici sunt cei care îndrăgesc o persoană datorită calităţilor şi a imaginii proiectate în ochii lui, nu datorită profesiei sau a altor criterii. Un copil va spune mereu că vrea să fie ca mama când va fi mare. De ce? Datorită calităţilor proiectate. Pentru că este bună, blândă, are grijă de toţi.


Ce este un brand


Un brand este unic, la fel ca şi tine. Un brand promite profesionalism, spune o poveste şi invită la explorarea a noi experienţe. Ceea ce faci şi tu. Un brand tinde spre perfecţiune, ceea ce iti doresti şi tu.

Nu ai un simbol care să te reprezinte, însă cu siguranţă ai un nume şi un chip. E păcat să le lasi să se şteargă în multitudinea de nume şi chipuri. Mai ales acum în secolul tehnologiei, când poti manageria mai bine imaginea ta online şi offline. Inspira-te, lasa-te inspirata şi împărtăşeste valori frumoase! Numai aşa cum ştii tu. :)

Tu eşti deja un brand

Într-o eră a tehnologiei nu se pune problema de a avea un brand personal, ci de a-l cultiva şi de a-l transforma într-unul inovativ. Toată lumea are un brand, inclusiv cei mici.
Un studiu realizat la nivel European arată faptul că opt din zece copii din România au deja un cont pe o reţea de socializare, din 2010 până în 2014 numărul acestora crescând de la 25% la 80%. În plus, 99% dintre copiii din România cu vârsta cuprinsă între 9-16 ani au un cont pe Facebook si petrec cel puţin o oră pe zi navigând pe această platformă.
In continuare iti prezint 3 paşi simpli prin care iti poti consolida brandul personal.

1. Gândeşte-te la tine ca la un brand

Conştientizează faptul că tot ce faci te reprezintă. Un gest, o metodologie, lecţiile, toate te definesc. Pentru că un brand reflectă cine eşti tu cu adevărat.
La fel ca şi Rabelais, cu siguranţă că ai o viziune şi îţi doreşti să aduci o schimbare. Aceasta este şi unicitatea ta. Trebuie doar să îl expui şi celorlalţi. Ai curajul de a-ţi exprima opiniile şi viziunea!
Dacă citeşti acest articol înseamnă că eşti familiarizata cu platforme online ca Facebook, Twitter, Instagram, blog. Deci ai deja un brand online. Este timpul să ai curajul şi să ne împărtăşeşti viziunea ta! Comunică online, suntem aici să te încurajăm!

2. Asociază-te cu alte branduri

Fără să vrem ne asociem brandul personal cu alte branduri mari. De exemplu, mie imi plac fardurile Estee Lauder şi  iubesc ojele Dior (îmi plac culorile închise). Parfumurile de la Channel şi Ghivenchy nu îmi lipsesc din cameră. Ele mă definesc într-un fel. Însă nu numai despre genul acesta de asocieri vorbesc. Ci despre faptul că probabil ai deja în minte câteva persoane pe care le admiri. Ţine legătura cu ele şi asociază-ţi imaginea cu ele – pe Facebook, Instagram, Twitter sau orice alta platformă dragă ţie.

3. Reinventează-te. Think BIG!

Un brand puternic are şi o poveste frumoasă.  Nu îţi fie frică să fii unică! Într-o lume într-o continuă schimbare trebuie să te reinventezi mereu. Acest lucru te va ajuta în carieră şi în alegerile tale legate de job.
Şi nu uita, nu poţi muta un munte deodată, dar cu siguranţă vei reuşi dacă o faci bucăţică cu bucăţică. Nimic nu e imposibil!

Cu drag,
Diana🎓

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumim pentru că eşti alături de noi şi ne citeşti. Aşteptăm cu mare drag părerea ta. Scrie-ne!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...